BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

06 May 2010

Rindukan Dirimu - Rio Idola Cilik 3

Berjanjilah..wahai sahabatku..
Bila kau tinggalkan aku..
Tetaplah tersenyum..
Meski hati..sedih dan menangis..
Ku ingin kau tetap tabah..menghadapinya..
Bila..kau harus pergi..
Meninggalkan diriku..
Jangan lupakan aku..uoo..

reff: Semoga..dirimu d sana..
Kan baik-baik saja...untuk selamanya...
D sini...aku kan selalu..
Rindukan dirimu..uooo...
Wahai sahabatku...

Berjanjilah..wahai sahabatku..
Bila kau tinggalkan aku..
Tetaplah tersenyum..
Meski hati..sedih dan menangis..
Ku ingin kau tetap tabah..menghadapinya..
Bila..kau harus pergi..
Meninggalkan diriku..
Jangan lupakan aku..uoo..

reff: Semoga..dirimu d sana..
Kan baik-baik saja...untuk selamanya...
D sini...aku kan selalu..
Rindukan dirimu..uooo...
Wahai sahabatku...

Bila..kau harus pergi..
Meninggalkan diriku..
Jangan lupakan aku..uoo..

reff: Semoga..dirimu d sana..
Kan baik-baik saja...untuk selamanya...
D sini...aku kan selalu..
Rindukan dirimu..uooo...
Wahai sahabatku...

Rindukan dirimu...

0 comments: